perjantai 20. marraskuuta 2009

bailujalkaa vipattaa...the baseballs...

Ette arvaa, mitä mä teen... Bailaan täällä yksinään the baseballsin tahtiin... Löysin bändin taavan blogin ansiosta. NIIN tanssijalkaa vipattavaa... :D Samalla olen myös huomaamatta tyhjentänyt melkein koko punkkupullon, josta yleensä otan vain lasillisen tai kaksi ...:D Tänään isäntä on omissa riennoissaan, joten yksin täällä sovittelen vaatteita ensi viikonloppuisiin pikkujouluihin. Siitä on aikaa kun olen ollut missään ja huomaan, että kaikki on liian isoa, töihinpaluun ansiosta olen kutistunut ainakin numeron verran...

Olen parit aika peruskortitkin saanut aikaiseksi, jotain teille näytettävääkin :)

Eli, Enkeli Inkadinkadon setistä ja teksti Finstamperilta, molemmat embossattu kullalla, nauha ja puolihelmet, vähän kullanvärisellä musteella reunoja väritelty, siinä se.

Tässä taas leimakuva Serendipity stampsin , lumihiutaleet Priman kukkien alla stanssattu Sissizin stanssilla, Tekstileima koristeltu Sticklesilla. Pitsinauhaa väritelty Distresseillä.

6 kommenttia:

  1. WAU!! Upeat kortit! Erityisesti tuo enkeli kortti on todella tyylikäs ja näyttävä! =)
    Hauskaa hippalointia ;)

    VastaaPoista
  2. Melkein saatoin nähdä sut tanssahtelemassa. :o) Oot tehny taas kivoja kortteja. Laittelen varmaan tulevalla viikolla sulle tulemaan pakettia...lähettelen s.postia, kun kerkenen.

    VastaaPoista
  3. voin kuvitella kuin olet tanssinut ja samalla tehny kortteja;) mut todella kauniita kortteja olet tehny!

    VastaaPoista
  4. No moi kaima, tulin vastavierailulle. On muuten hyvä nimi sun blogilla. ihania kaikkia :)

    VastaaPoista
  5. Hello. Kiva kun joku käy katsomassa blogiani.. Ja kiitokset blogi onnitteluista. Ihania kortteja sinulla!! Voi kun joskus oppisi itsekkin tekemään noin hienoja!!

    VastaaPoista
  6. Heippa!

    Olen ensimmäistä kertaa vierailulla blogissasi - tuskin viimeistä. Korttejasi oli kiva katsella. Toinen toistaan kauniimpia...

    VastaaPoista