tiistai 9. helmikuuta 2010

Leimailutaivaan ostoksia

Mä höperö en tajunnut ottaa kameraa mukaan! Harmi, olis ollut kiva saada kuvia tapahtumasta ja ihanista vanhoista ja uusista tutuista, joiden kanssa oli taas kovin mukava jutustella. Päivä meni rattoisasti rupatellessa ja ostoksia tehden. Kyllä kaikki rahat, mitkä sisään ovesta kanssani kulkivat, jäivät sille tielleen. Ja mä höperö kun luulin, että mulla on mukana yllin kyllin. Kyllä tuolla tuli hullunkiilto silmiin ja hysteria: TAHTOO, TAHTOO...!!! Tässä mun (pienet ja vaatimattomat) ostokseni...



Uudet tekstileimasimet (neljä arkillista) mountattuina ja dvd-koteloihin arkistoituina.

Kaikkiin ostettuihin leimasimiin on onneksi nyt laitettu ez-mount ja ovat kokeilua vaille valmiit.


Ja vielä vähän lisää leimasimia. Ja monta ihanuutta jäi vielä sinnekin...


Säilytyssysteemejä copiceille ja papereille ja muutamat paperit tarttui myös mukaan, osa oli kyllä jo ennakkotilattuja.


Ja kyllähän nyt aina leikkureita pitää saada! Nuo retrokukkaleikkurit alkaa vissiin jo vähän olla menneen talven lumia, mutta mä olen himoinnut niitä kovin pitkään enkä ole saanut aikaiseksi tilata, joten nyt mä ne sain. Ostin myös tuota ohutta paperinarua, valkoista, niin voi varmaan itse värjäillä haluamakseen. Nuo pyöreät stanssit on varmaan aika kivat, harmittelin vain, että askartelu sinisiivellä ei ollut mallikortteja tehtynä näillä. Mutta itsehän niitä pääsee sitten joku kerta kokeilemaan.

Lisäksi tuli sitten kaikkea tarpeellista tavaraa; korttipohjia, teippiä, liimaa, korttipusseja, glossya yms. yms...

6 kommenttia:

  1. Upeita ostoksia teit messuilla. Rahaahan ei koskaan ole liikaa mukana ;)
    Yleensä kaikki menee mitä mukaan ottaa.

    VastaaPoista
  2. Vai vaatimattomat!!!Kovasti on sinullekin ostoksia laukkuusi kertynyt:))Minä ainakin käytän noita retrokukkia ihan liian kanssa, todella tarpeelliset leikkurit:))

    VastaaPoista
  3. Juu kovin pieniltä ja vaatimattomilta ostoksesi näyttävätkin... :o) Kovasti blogeissa on hehkutettu Leimailutaivaan ihanuutta...voi jospa oisin ollu mukana...

    VastaaPoista
  4. Moi "anivaara"! Serkkuterkkuja Kajaanista. Pikkulinnut kertoi, että pidät tällasta bloggieta ja pitihän se tulla tarkastaa. Tosi mahtavia kortteja väsäilet, ihan käy katteeks. T.Pilvi

    VastaaPoista
  5. Aurinkoista Ystävänpäivää ystäväiseni!

    VastaaPoista
  6. Huh, mitä ihanuuksia sullekin on mukaan tarttunut! On se kyllä nyt makiaa kun on uusia leluja!!! :)

    VastaaPoista